Ad Product Manager
Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wdrażanie i rozwój produktów reklamowych zgodnie z trendami rynkowymi
- Przeprowadzanie testów AB i wielopłaszczyznowa analiza ich wyników
- Analizy efektywności wykorzystania potencjału reklamowego przez poszczególne produkty reklamowe i kanały sprzedaży
- Współpraca z zespołami odpowiadającymi za produkt mediowy, IT, realizacyjnymi oraz handlowymi
- Konsultowanie siatki reklamowymi serwisów pod kątem wydajności przychodowej
- Prowadzenie szkoleń ad produktowych dla zespołów handlowych i klientów
- Wsparcie merytoryczne zespołów handlowych na spotkaniach z klientami
Wymagania:
- Doświadczenie w zakresie rozwoju ad produktu lub prowadzenia projektów internetowych po stronie wydawcy lub domu mediowego
- Wiedza (najlepiej udokumentowana) z zakresu zarządzania projektami
- Znajomość rynku i najnowszych trendów w reklamie online
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i wyciągania wniosków na podstawie wielu danych
- Orientacja na cele i poszukiwanie rozwiązań, by je osiągnąć
- Umiejętność działania w dynamicznym i zmiennym środowisku
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Pracę w modelu hybrydowym (min. 1 dzień w tygodniu w biurze)
- Dostęp do szkoleń w ramach Impact Academy, Impact Seminar oraz udział w konferencjach branżowych
- Pracę przy zaawansowanych technologicznie projektach z zakresu produktu reklamowego
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę Multisport
- Opiekę medyczną