Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy – m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Gazeta.pl to biznes stawiający na efektywność. Naszym czytelnikom dostarczamy aktualnych informacji o najważniejszych wydarzeniach w Polsce i na świecie, a naszym klientom oferujemy skuteczną reklamę opartą na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Szukamy osób elastycznych, tolerancyjnych, zaangażowanych i dociekliwych, którym nie są obojętne takie tematy jak prawa człowieka, ekologia czy inkluzywność.
Dołącz do zespołu w dziale rozwoju marki Gazeta.pl!
W skrócie o nas: wymyślamy i robimy. A razem z Tobą zrobimy coś, czego jeszcze nie było. Nasza najbardziej zasięgowa akcja społeczna miała 500 000 000 zasięgu i obiegła największe media w Polsce i za granicą (Alarm dla klimatu!), od kilku lat z rzędu zdobywamy nagrody w międzynarodowym najważniejszym dla mediów newsowych konkursie na świecie (INMA Awards). Współpracujemy z najlepszymi dziennikarkami i dziennikarzami, organizacjami pożytku publicznego, specjalistkami i ekspertami z wielu dziedzin. Robimy rzeczy, które dotykają najważniejszych dla ludzi spraw. A to wszystko odważnie, mądrze, kreatywnie i co mega ważne w świetnym towarzystwie i motywującej atmosferze. Wykorzystujemy nasze zasięgi w dobrym celu: Gazeta.pl miesięcznie odwiedza 18 mln unikalnych użytkowników*
*Według badania Mediapanel za lipiec
Senior Creative
Twoje zadania
- samodzielne oraz zespołowe tworzenie koncepcji na akcje zaangażowane społecznie z efektem wow,
- współpraca z graficzkami i grafikami przy tworzeniu identyfikacji wizualnej projektów,
- współudział w realizacji pomysłów (współtworzenie grupy projektowej),
- tworzenie copy do kampanii promujących nasze akcje,
- współpraca z innymi działami Gazeta.pl: z redakcjami, działem produktu reklamowego, marketingiem b2b oraz z organizacjami pozarządowymi.
Nasze oczekiwania
- 3 letnie doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu pomysłów w mediach, agencjach lub dziale marketingu,
- odwaga w przełamywaniu schematów,
- umiejętnoś analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i przekazywania ich dalej,
- mile widziane podstawowe umiejętności pracy z programami graficznymi,
- umiejętność współpracy z kreatywnymi, ambitnymi ludźmi, którzy lubią realizować plany,
- terminowość, umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę zdalną,
- elastyczny czas pracy
- możliwość korzystania z biura w Warszawie z kawiarnią, stołówką, siłownią, sauną, basenem oraz parkingiem dla rowerów i stacją Veturilo,
- pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, linia wsparcia psychologicznego, przedpłacona karta płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru),
- pracę w jednej z największych firm medialnych w Polsce.