Technical SEO Specialist
Wirtualna Polska Media S.A. - partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider w kategorii mobile oraz poczta elektroniczna.
Zadania, które na Ciebie czekają to m.in.:
- Przeprowadzanie technicznych analiz oraz bieżące monitorowanie kondycji SEO naszych serwisów w ramach produktu mediowego
- Tworzenie rekomendacji on-site SEO w oparciu o przeprowadzone analizy
- Realizacja analiz porównawczych serwisów różnych wydawców, tworzenie raportów i rozpowszechnianie zgromadzonej wiedzy w organizacji
- Inicjowanie i koordynowanie projektów mających na celu poprawę wskaźników on-site SEO oraz pozycji w wyszukiwarkach
- Współtworzenie i rozwijanie autorskich narzędzi WP
- Bieżąca współpraca z działem rozwoju produktu – developerami, project managerami, designerami
- Prowadzenie szkoleń szerzących wiedzę SEO w organizacji
Nasze oczekiwania:
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie SEO
- Zaawansowana znajomość narzędzi Google (Analytics, Search Console) oraz umiejętność poprawnego wnioskowania na podstawie danych w nich zawartych
- Doskonałe rozumienie funkcjonowania robotów Google
- Praktyczna znajomość przynajmniej jednego narzędzia do crawlowania serwisów internetowych, np. DeepCrawl, Ryte, ScreamingFrog, Sitebulb, ScrapeBox, SearchMetrics, Sistrix.
- Rozumienie struktury i funkcjonowania HTML, CSS, JavaScript
- Zaawansowana znajomość najlepszych praktyk on-site SEO, w tym: znaczników schema, konfiguracji meta oraz rel tagów, paginacji, adresów URL oraz zarządzania crawl budżetem (thin & duplicate content)
- Bardzo dobra znajomość oraz umiejętność poruszania się po dokumentacji developers.google.com
- Wysoki poziom analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych
- Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych
Mile widziane:
- Praktyczne doświadczenie w programowaniu
- Doświadczenie w prowadzeniu szkolen
- Bardzo dobra znajomość zagadnień oraz narzędzi związanych z innymi obszarami marketingu internetowego
- Znajomość narzędzi Atlassian (JIRA oraz Confluence)
- Doświadczenie w optymalizacji SEO dużych serwisów
Oferujemy:
- Model pracy hybrydowej, tj. 2 dni w tygodniu w biurze w Warszawie, Gdańsku lub we Wrocławiu +praca zdalna,
- Pracę w jednej z największych w Polsce, nowoczesnej i prężnie rozwijającej się firmie mediowej,
- Dużą samodzielność działania,
- Przyjazny team i swobodną atmosferę pracy,
- Elastyczne godziny pracy,
- Możliwość rozwoju w ramach Grupy Kapitałowej,
- Atrakcyjny pakiet benefitów dopasowany do Twoich potrzeb