Jesteśmy zespołem ludzi z pasją do telewizji. Błyskawiczny rozwój Telewizji Republika wymaga powiększenia zespołu technicznego do którego potrzebujemy osób na stanowisko Specjalisty Helpdesk.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie codziennych problemów z komputerami
- konfiguracja i wdrażanie nowych stanowisk komputerowych oraz urzadzeń peryferyjnych
- rozwiązywanie problemów technicznych w ramach pierwszej linii wsparcia.
- nadzór nad systemem ticketów
Czego oczekujemy od Kandydatów:
- bardzo dobrej znajomości środowiska Windows 10/11 i Mac os x.
- podstawowej znajomości środowiska Windows Server
- podstawowej znajomości zagadnień sieciowych
- podstawowej znajomości zagadnień wirtualizacyjnych
- umięjętności pracy zespołowej pod presją czasu
- umięjętności czytania i tworzenia dokumentacji
- znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej oraz komunikacji ze wsparciem producentów
- znajomość oprogramowania NLE będzie dodatkowym atutem.
CV Prosimy o wysłanie na: rekrutacja-technika@telewizjarepublika.pl w tytule proszę podać „Specjalista Helpdesk"